Μενού Κλείσιμο

Πώς Να Απολαύσετε Σωστά Μια Σάουνα

Με την πρόσφατη δημοτικότητα των μακρινών υπέρυθρων σάουνων και ατμού σάουνες έρχεται η ανάγκη να μάθουν να τα χρησιμοποιούν σωστά και με ασφάλεια. Παρακάτω παρατίθενται τα παραδοσιακά βήματα που θα βοηθήσουν να επωφεληθεί πλήρως το σώμα σας από τις σάουνες καθαρισμού. Και οι Φινλανδοί θα πρέπει να γνωρίζουν, καθώς περίπου ένας στους πέντε κατοίκους διαθέτει σάουνα.

Πρέπει να αναφερθεί ότι κάποιος πρέπει να συμβουλεύεται τον επαγγελματία του τομέα υγειονομικής περίθαλψης προτού προχωρήσει σε οποιοδήποτε πρόγραμμα σάουνας, αν και είναι ενδιαφέρον ότι η χρήση της σάουνας δεν φαίνεται να βλάπτει τα πέντε εκατομμύρια συν τους Φινλανδούς και πολλούς άλλους που ξέρουν πώς να πάρουν σωστά τη σάουνα.

Πως να Απολαύσετε τη σάουναΣάουνα – Παραδοσιακό Φινλανδικό Στυλ

1. Προετοιμασία – Πρώτα απ ‘όλα θα πρέπει να αποκολληθεί εντελώς πριν εισέλθει. Είναι επίσης σημαντικό να αφαιρέσετε τα ρολόγια, τα δαχτυλίδια και όλα τα άλλα κοσμήματα επειδή η θερμότητα της σάουνας μπορεί να παραμορφώσει το μέταλλο και να κάψει τη σάρκα που το φοράει.

Πρέπει επίσης να αφαιρούνται οι φακοί επαφής και τα γυαλιά, όπως και οι οδοντικές πλάκες και τα παρόμοια. Είναι σύνηθες να φοράτε σανδάλια για να περπατήσετε στη σάουνα, αν και αυτά συνήθως παραμένουν στο πάτωμα και δεν χρησιμοποιούνται ποτέ όταν βρίσκονται στα παγκάκια.

Στα παλιά χρόνια, τα σανδάλια δεν χρησιμοποιήθηκαν, αλλά αντί αυτού ένα στρώμα νερού τοποθετείται μέσα στη σάουνα στο πάτωμα και τα πόδια βυθίζονται σε αυτό καθώς εισέρχεται κάποιος.

2. Hikoilu – Κατά την είσοδο στη σάουνα για την πρώτη φάση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι θα υπάρχουν τουλάχιστον δύο επίπεδα πάγκων – ο ψηλός πάγκος είναι πάντα ο θερμότερος και η γωνία του δωματίου διαγωνίως απέναντι από τη σόμπα είναι πάντα η πιο ζεστό.

Αυτό το στάδιο είναι μια ξηρή θερμότητα όπου η εξωτερική φροντίδα της ζωής σας μπορεί να απορριφθεί και το μυαλό και το σώμα ανανεωμένο. Επίσης προστατεύει από τις ιώσεις. Κατά παράδοση, το hikoilu είναι πάντα μια περίοδος σιωπής και διαρκεί περίπου 10 με 20 λεπτά.

3. Vilvoittelu – Όταν έχει φτάσει ένας βαρύς ιδρώτας – ακούγεται ο ιδρώτας που στάζει στο πάτωμα – αυτή η επόμενη φάση του «vilvoittelu» έχει φτάσει και μπορεί κανείς να αφήσει τη σάουνα. Παραδοσιακά, οι χρήστες έχουν αναζητήσει ένα δροσερό μέρος οποιουδήποτε είδους, όπως μια βουτιά στη λίμνη ή στην πισίνα, ίσως ένα κρύο ντους, ένα ρολό στο χιόνι, ή απλά ένας κουβάς πολύ κρύου νερού. Μερικοί άνθρωποι απλά κάθονται στον δροσερό εξωτερικό αέρα.

Το ένστικτο θα σας πει πότε έρχεται η κατάλληλη στιγμή για να επιστρέψετε στο ζεστό δωμάτιο, συνήθως όταν ο καρδιακός παλμός επιστρέφει στον κανονικό ρυθμό. Τόσο η θερμότητα όσο και το κρύο παράγουν μια ελαφρά αύξηση στον ρυθμό του καρδιακού ρυθμού, αλλά αυτό προσαρμόζεται γρήγορα σε φυσιολογικό στους υγιείς ανθρώπους. Εάν υπάρχει χτύπημα ή αίσθημα λιποθυμίας, το άτομο πρέπει να αφήσει το θερμαινόμενο δωμάτιο και να καθίσει ήσυχα. Το πόσιμο νερό με ηλεκτρολύτες θα αποδειχθεί χρήσιμο καθώς και φρέσκο ​​χυμό φρούτων.

4. Vihtominen loylyssa – Αυτή είναι η δεύτερη συνεδρία μέσα στο ζεστό σάουνα. Παραδοσιακά κλαδιά σημύδας θερμάνθηκαν σε ένα έντερο με ζεστό νερό κοντά στη σόμπα και οι λουόμενοι που καθόταν στο πάγκο θα τους χρησιμοποιούσαν για να κτυπήσουν το σώμα τους πίσω
και μπροστά για να απελευθερώσετε το λάδι από τα φύλλα και να ανοίξετε τους πόρους του δέρματος.

Ίσως σε σύγχρονες καταστάσεις, μια βούρτσα ξηρού δέρματος θα αποδειχθεί χρήσιμη πριν από τη σάουνα για να ανοίξετε τους πόρους και να αφαιρέσετε τα νεκρά κύτταρα του δέρματος. Αυτό το τρίτο στάδιο διαρκεί περίπου 10 λεπτά ακολουθούμενο από μια δεύτερη ψύξη πριν προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.

5. Peseytyminen – Ένας φέρει ένα κουβά με κρύο νερό, σαπούνι και πινέλο τρίψιμο στη σάουνα και τρίβει το σώμα. Παραδοσιακά, οι άνθρωποι θα ζευγαρώσουν για να τρίβουν την πλάτη του άλλου.

6. Huuhtelu – Αυτή είναι μια μακρύτερη συνεδρία έξω, το τροχαίο στο χιόνι, μια μακρά κολύμβηση ή ένα πλύσιμο με ντους ή κουβάδες στο πιο κρύο νερό που είναι διαθέσιμο.

7. Jalkilammittely – Μια αρκετά σύντομη ζεστασιά στη σάουνα που ακολουθείται συνήθως από ένα άλλο μικρό κολύμπι, βουτιά ή ντους. Πάντα να τελειώνετε με το κρύο, αλλά όχι για μεγάλη έκθεση.

8. Jaahdyttely ja kuivattelu – Αυτό είναι ένα λουτρό αέρα για ψύξη και χαλάρωση. Γενικά, εκτός από τους σκληρούς χειμώνες, το ένα στεγνώνει με μια πετσέτα μόνο τα μαλλιά και το πίσω μέρος του λαιμού. μετά από μια καλή σάουνα το σώμα μπορεί να στεγνώνει και να προσαρμόζεται φυσικά σε οποιαδήποτε θερμοκρασία χωρίς δυσκολίες ή βλάβες.

Πως να Απολαύσετε τη σάουναΟι Φιλανδοί ξέρουν πραγματικά πώς να κάνουν μια σάουνα, λέτε; Μπορεί να παρατηρήσετε ότι μια σάουνα απέχει πολύ από το να είναι ένα άλλο ατμόλουτρο. Η ιδέα είναι ότι αρκετό νερό χρησιμοποιείται για να κρατήσει τον ζεστό, ξηρό αέρα από την ξήρανση των ματιών και των βλεννογόνων, αλλά αυτό εξαρτάται από τον οικοδεσπότη. Στη Βόρεια Φινλανδία, ήταν ένα σύμβολο κοινωνικής θέσης που ήταν ένας άνθρωπος που μπορούσε να πάρει πολύ ζεστό ατμό και να χαμογελάσει γι ‘αυτό.

Σήμερα αυτές οι πληροφορίες για το πώς να κάνετε μια σάουνα μπορεί να ακούγονται ντεμοντέ ή μη πρακτικές, αλλά σε λίγες τοποθεσίες λειτουργεί ακόμα και λειτουργεί καλά. Η ίδια αρχή καθαρισμού ακαθαρσιών από το δέρμα που χαρίζει ευεξία, μπορεί να βρεθεί σε αρωματοθεραπεία φορητές ατμού σάουνες που έρχονται σε βολική τιμή στο σπίτι ή γραφείο.

Επίσης, οι μακρινές υπέρυθρες σάουνες έχουν γίνει δημοφιλείς λόγω της ικανότητάς τους να διεισδύουν βαθιά στον ιδρώτα και τους σμηγματογόνους αδένες για να απομακρύνουν τις τοξίνες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *